Search bar
SOFTapp ekonomické informační systémy
ekonomické informační systémy
SOFTapp Left Border
SOFTapp Right Border
SOFTapp Services Section
Služby

Podpora uživatelů - hotline

Telefonní podpora

K řešení dotazů a provozních problémů je k dispozici hotline na tel. linkách +420 571 616 501 a +420 571 615 244. Provozní doba této podpory je v pracovní dny od 7:30 do 16.00 hod.

V neodkladných případech mimo běžný čas hotline je k dispozici podpora na tel. čísle +420 776 634 314 a to každý pracovní den od 16:00 do 18:00 hod. a v sobotu od 8.00 do 12.00 hod.

E-mailová podpora

E-mailová podpora je poskytovaná na adrese hotline@softapp.cz. Slouží pro řešení provozní problémů, informativních dotazů, objednávání softwaru, zasílání požadavků na programové změny. Na e-mailové dotazy uživatelů odpovídají pracovníci technické podpory v průběhu celého dne. Odpověď na svůj dotaz obdrží uživatelé zpravidla ještě tentýž den, max. do dvou pracovních dnů.

Servisní zásah

Tým technické podpory provádí na žádost uživatele servisní zásahy přímo u uživatele nebo vzdálenou správou. Jedná se především o instalaci SQL serveru, programu Klient, převod dat, apod. Tato služba je placená a cena se odvíjí od náročnosti servisního zásahu.

Servisní zásahy jsou konkrétně definovány v servisních smlouvách uzavírané s klienty.

Školení

Školení je poskytováno týmem technické podpory na žádost uživatele v prostorách naší firmy nebo přímo u uživatele.

K dispozici jsou školení:

  • základní školení na ovládání SW
  • nastavování parametrů systému Klient

Implementace

V případě zakoupení ekonomického informačního systému Klient provádíme implementaci systému do praxe přímo na místě uživatele.

Implementace v sobě zahrnuje:

  • instalace EIS Klient
  • nastavení a optimalizace systému
  • školení uživatelů

Dodávka hardwaru

Prodej hardwaru provádíme pro klienty požadující komplexní řešení od jediného dodavatele.

Domů »