Informacni systemy
| en ||hu|pl
SLUŽBY

Školení

Nabízíme školení přímo u zákazníka nebo v naší firmě. Školení je také možno provádět vzdáleně a to prostřednictvím aplikace TeamViewer. V případě školení u zákazníka si účtujeme cenu za dopravné na 1 km. V případě větší vzdálenosti k zákazníkovi nebo vícedenního školení si účtujeme nocležné.

Programátorské práce

Vytváříme nové aplikace či úpravy do stávajících modulů a aplikací na zakázku. Zakázku zpracovává obchodní oddělení, které velmi úzce spolupracuje s týmem programátorů. Časová náročnost projektu se stanovuje na MD – člověkoden. Zahrnuje analýzu, evidenci, programový vývoj, testování, nasazení a dokumentaci daného projektu.

Podpora uživatelů - hotline

Telefonická podpora

K řešení dotazů a provozních problémů je k dispozici hotline na tel. linkách +420 571 616 501 a +420 571 615 244. Provozní doba této podpory je v pracovní dny od 7:30 do 16.00 hod.

V neodkladných případech mimo běžný čas hotline je k dispozici podpora na tel. čísle +420 776 634 314 a to každý pracovní den od 16:00 do 17:30 hod. a v sobotu od 8.00 do 12.00 hod.

E-mailová podpora

E-mailová podpora je poskytovaná na adrese hotline@softapp.cz. Slouží pro řešení provozních problémů, informativních dotazů, objednávání softwaru, zasílání požadavků na programové změny. Na e-mailové dotazy uživatelů odpovídají pracovníci technické podpory v průběhu celého dne. Odpověď na svůj dotaz obdrží uživatelé zpravidla ještě tentýž den, max. do dvou pracovních dnů.

Servisní zásah

Tým technické podpory provádí na žádost uživatele servisní zásahy přímo u uživatele nebo vzdálenou správou. Jedná se především o instalaci SQL serveru, programu Klient, převod dat, apod. Tato služba je placená a cena se odvíjí od náročnosti servisního zásahu.

Servisní zásahy jsou konkrétně definovány v servisních smlouvách, jenž jsou uzavírané s klienty.